CONSUMENTEN

KLANTENSERVICE

Bent u op zoek naar pensioen cadeaus voor meerdere medewerkers? Vraag naar onze zakelijke oplossingen. We denken graag met u mee.

We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo goed en snel mogelijk te verwerken. Heb je een vraag? Op deze pagina hebben we 95% van alle vragen die we krijgen zo uitgebreid mogelijk beantwoord.  Zo heb je snel en duidelijk antwoord.

Wat is je vraag?

Ik heb een fout gemaakt in mijn adres.

KORT ANTWOORD:
Neem contact op met de bewoners van het adres dat je hebt opgegeven.

Al onze bestellingen worden razendsnel ingepakt en verzonden door onze zogenoemde fulfilment-partner. Dat kan al in een paar minuten na bestellen zijn gebeurd. Zelfs vóórdat je je track & trace mail ontvangt, is je pakket vaak al onderweg en kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen.

Heb je een foutje gemaakt in je adres? Je kunt het nog snel aan ons doorgeven, dan kijken we wat we kunnen doen. Dit is echter geen garantie dat het goedkomt, het opgeven van een goed adres is je eigen verantwoordelijkheid. En anders? Probeer dan ook in contact te komen met de bewoners van het adres dat je hebt opgegeven.

Is het minder dan 10 minuten geleden dat je bestelde? Stuur ons dan een melding zodat we kunnen kijken of we het nog tijdig kunnen aanpassen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

KORT ANTWOORD:
Controleer je spam-box en markeer “[email protected]” als betrouwbare afzender.

Soms vernemen we dat (met name bij Hotmail/Live/Outlook) onze mailtjes in de spam-box belanden. Dus… Heb je na 10 minuten nadat je bestelde nog steeds geen e-mail ontvangen? Controleer je spam-box. Vergeet niet onze afzender ([email protected]) te markeren als betrouwbare afzender. Zo weet je zeker dat straks je track & trace e-mail ook aankomt.

Ook niets aangetroffen in je spam-box? In 99,9% van de gevallen is het dan waarschijnlijk dat je een typefoutje hebt gemaakt in je e-mailadres bij het bestellen. Wellicht denk je: “Dat zou ik niet doen.” maar dit is vrijwel altijd de reden in dit soort gevallen. Het kan echt iedereen overkomen.

Maar geen paniek. Uiteraard wordt je bestelling gewoon bezorgd.

Wanneer krijg ik mijn track & trace code?

KORT ANTWOORD:
Meestal dezelfde (werk)dag of de dag erna. Kijk ook in je spambox.

Direct na je bestelling sturen we je een bevestiging van ontvangst per e-mail. Soms kan het een paar minuten duren voordat je deze binnenkrijgt.

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan de razendsnelle inpakkers van onze fulfilment-partner je bestelling verwerken. De track & trace link wordt aangemaakt en wordt later (meestal in de avond) naar je verzonden. Indien je in het weekend hebt besteld, dan wordt je bestelling op maandag verwerkt en ontvang je dan ook op maandag je track & trace link.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

KORT ANTWOORD:
In de meeste gevallen: de eerste bezorgdag na de dag van bestelling (maandag – zaterdag).

Bestellingen die op werkdagen vóór 23:00 worden geplaatst, worden diezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen betekent dit, dat je bestelling de volgende bezorgdag al wordt bezorgd. Bestellingen die zijn geplaatst in het weekend, worden op maandag verzonden.

PostNL bepaalt uiteindelijk de exacte dag waarop je bestelling bezorgd wordt. Hier hebben wij geen invloed op, ook niet als er haast is of wanneer een pakket langer onderweg is dan zou horen. Ververs dan ook de track & trace pagina om verandering in je status te zien.

Bij opsturen direct naar de ontvanger... Waar moet ik op letten?

KORT ANTWOORD:
Raadpleeg extra vaak je track & trace.

Wat leuk dat we iemand gaan verrassen! Je pakket wordt gewoon bezorgd zoals altijd maar het is wel belangrijk om de track & trace in de gaten te houden. Als een bezorger (om welke reden ook) het pakket niet kan bezorgen, dan wordt het naar een pickup-point gebracht. Maar sinds juli 2022 laten bezorgers GEEN briefje meer achter. Daardoor weet de persoon die je wil verrassen helemaal niet dat er ergens een verrassing ligt te wachten.

Kortom, hou de track & trace goed in de gaten. En zie je dat het pakket naar een pickup-point is gebracht, contacteer dan degene die je wil verrassen zodat hij/zij het pakket kan ophalen. Het blijft er namelijk maar maximaal een week liggen.

Vragen over specifieke track & trace meldingen

Track & trace melding: “Nog niet ontvangen of verwerkt door PostNL“

KORT ANTWOORD:
Dit betekent dat PostNL je pakket snel gaat verwerken. Je hoeft meestal geen contact met ons op te nemen.

Eke werkdag worden onze bestellingen naar het PostNL-sorteercentrum gebracht. Dit is een proactieve werkwijze voor extra garantie. We weten dus 100% zeker dat je pakket bij PostNL aankomt en dus ECHT door PostNL in ontvangst is genomen.

Bij drukte kan het helaas soms langer duren voordat een pakket door PostNL ook daadwerkelijk wordt verwerkt. Er kunnen namelijk wachtrijen ontstaan in hun sorteercentrum. In je track & trace blijft er dan staan “nog niet ontvangen of verwerkt”. Je pakket is dan dus wél ontvangen (dat weten we immers zeker omdat ze actief het sorteercentrum binnen worden gereden), maar nog niet verwerkt.

Hoe vervelend wij dit ook echt vinden… Dit kan in uitzonderlijke gevallen tot wel 5 werkdagen duren. Wij kunnen hier helaas niets aan doen. Contact opnemen met PostNL heeft geen zin en ook krijgen we geen aanvullende informatie. Maar gelukkig… in 99% van de gevallen zal je track & trace na een paar dagen ineens in beweging komen. Hou die dus in de gaten. Zoals gezegd: wij hebben hier helaas geen enkele invloed op.

Neem pas contact met ons op, als deze melding er 7 dagen ná verzending nog staat. Eerder contact opnemen heeft namelijk geen zin omdat PostNL een verzoek dan niet in behandeling zal nemen en niet eens een reactie stuurt. Let op: de verzenddatum is niet perse de datum waarop je bestelde maar de dag dat wij het verzonden hebben.  Bestellingen in het weekend worden bijvoorbeeld op maandag verzonden. De 7 dagen wachttijd hebben betrekking op de verzenddatum.

Track & trace melding: Er staat “bezorgd” maar ik heb niets ontvangen

KORT ANTWOORD:
Dan komt het pakket meestal later vandaag of de eerstvolgende bezorgdag aan. Je hoeft meestal geen contact met ons op te nemen.

Dit kan inderdaad verwarrend zijn maar is geen reden voor paniek. Controleer om te beginnen het verzendadres nogmaals. Heb je echt het goede adres opgegeven? Wat we zien is dat bezorgers soms een pakket als "bezorgd' scannen maar er om verschillende redenen toch iets tussenkomt. In de meeste gevallen komt de bezorger dan de volgende bezorgdag terug.

UITZONDERINGEN
Soms, zeker tijdens piekmomenten, bezorgt een postbode je pakket zelfs bij een buurman/-vrouw. Maar daar krijg je GEEN briefje van in je brievenbus! Vraag dus even rond bij de buren als je de status “bezorgd” al meerdere dagen te zien krijgt.

Neem pas contact met ons op, als deze melding er 7 dagen lang blijft staan. Eerder contact opnemen heeft namelijk geen zin omdat PostNL een verzoek dan niet in behandeling zal nemen. Let op: dat zal minimaal 7 dagen moeten zijn na de verzenddatum.

Track & trace melding: “Bezorging is niet gelukt“

KORT ANTWOORD:
Dan komt het pakket de eerst volgende bezorgdag aan. Je hoeft meestal geen contact met ons op te nemen.

Om verschillende redenen kan het gebeuren dat een bezorger er alsnog niet aan toekomt je pakket af te leveren. Ook al stond er die dag “Wordt vandaag bezorgd” of zelfs al “Bezorgd“. In dat geval wordt je pakket de volgende bezorgdag bezorgd.

Soms, zeker tijdens piekmomenten, bezorgt een bezorger je pakket zelfs bij een buurman/-vrouw. Maar daar krijg je GEEN briefje van in je brievenbus! Vraag dus even rond bij de buren als deze status dagenlang niet wijzigt.

Neem pas contact met ons op, als deze melding er 7 dagen lang blijft staan. Eerder contact opnemen heeft namelijk geen zin omdat PostNL een verzoek dan niet in behandeling zal nemen. Let op: dat zal minimaal 7 dagen moeten zijn na de verzenddatum.

Track & trace melding: “Bezorgtijd onbekend“

KORT ANTWOORD:
Je pakket is in de buurt. Het komt er snel aan. Je hoeft meestal geen contact met ons op te nemen.

Soms zien we dat pakketten weer terugvallen naar een status “bezorgdtijd onbekend”. Ook al stond er eerder nog wél een bezorgtijd. Dit betekent dat je pakket ofwel opnieuw door het sorteerproces moet ofwel daadwerkelijk onderweg is maar dat de bezorger een afwijkende route heeft. In dat geval is het niet zeker of het écht die dag gaat aankomen maar meestal lukt dit wel. Het goede nieuws is dat het in ieder geval in de buurt is.

Hou er wel rekening mee dat het helaas ook vaak gebeurt dat de status uiteindelijk terugvalt naar “Bezorging niet gelukt“.

Neem pas contact met ons op, als deze melding er 7 dagen lang blijft staan. Eerder contact opnemen heeft namelijk geen zin omdat PostNL een verzoek dan niet in behandeling zal nemen. Let op: dat zal minimaal 7 dagen moeten zijn na de verzenddatum.

Wat betekent “Persoonlijke bezorging“?

KORT ANTWOORD:
Wijzelf of een van onze ouders komt spoedig bij je langs.

Dat is leuk! Dit betekent dat je in een regio woont waar wijzelf of onze fietskoeriers bezorgen! Je pakket wordt dan ofwel door onszelf (Marlou en/of Godfried) of door een van onze ouders bezorgd, die dit heel leuk vinden. Vanzelfsprekend is er in dit geval geen track & trace code. Zo modern zijn onze fietsen niet 🙂 We doen ons best de bezorging dan binnen twee dagen te doen. Duurt dit onverhoopt langer? Stuur ons dan een berichtje, want dan is er iets geks aan de hand.

Overige vragen

Ik zou graag een factuur ontvangen, kan dat?

KORT ANTWOORD:
Uiteraard. Vraag deze aan in ons formulier.

Omdat onze webshop vooral gericht is op consumenten, sturen we standaard geen facturen mee. Uiteraard worden deze wel aangemaakt. Heb je een factuur nodig voor je administratie? Vraag deze dan aan in het contactformulier. Hou je bestelnummer bij de hand.

Ik wil mijn bestelling graag ruilen/retourneren. Kan dat?

Jammer te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Maar ruilen of retourneren kan natuurlijk verschillende redenen hebben.

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na het plaatsen van je bestelling. Je dient een verzoek eerst vooraf bij ons te hebben gemeld in het formulier. Geef hierbij de reden op en wacht op onze instructies die je per e-mail ontvangt. 

We versturen onze cadeaus altijd in extra stevige verpakking om beschadiging te voorkomen. Heb je de verpakking nog? Dan kun je die wellicht nog gebruiken voor je retour. Een retour moet namelijk onbeschadigd bij ons terugkomen. Onderweg maken pakketten allerlei avonturen mee. Als verzender (wat je bent wanneer je iets naar ons terugstuurt) ben je verantwoordelijk voor beschadigingen die een bezorgdienst onderweg maakt. Als we het product niet meer kunnen verkopen, kunnen we je helaas geen geld terugstorten.

Verstuur je retour niet met postzegels maar maak een pakketzending aan bij een bezorgdienst waar je ook een track & trace code krijgt. Afhankelijk van de bezorgdienst en het gewicht van het pakket dat je retourneert, kost je dit ongeveer €5 – €8. Stuur ons ook altijd de track & trace van je retourzending. Na ontvangst controleren we de producten op beschadigingen en indien die niet gevonden zijn, storten we je het aankoopbedrag terug. Uitgezonderd eventuele aankopen van kaart- en inpakservice.

Kan mijn pakket door de brievenbus?

KORT ANTWOORD:
Misschien maar de bezorger zal als het goed is sowieso aanbellen.

Al onze pakketten worden verzonden met de pakketdienst van PostNL. De bezorger dient hiervoor aan te bellen al moeten we eerlijkheidshalve wel erkennen dat dit niet altijd gebeurt als het pakket door de brievenbus past.

Verreweg de meeste van onze cadeaus zijn te groot voor de brievenbus, mede door de stevige verpakkingen die we gebruiken.

Ben je niet thuis? Dan kan de bezorger ervoor kiezen je pakket bij de buren af te geven of naar een pickuppoint te brengen. Indien dit laatste het geval is, dan krijg je hiervan bericht in de track & trace melding. LET OP: hier ligt het pakket dan maximaal een week voordat het retour gaat. Wees dus snel anders moeten we dubbele verzendkosten in rekening brengen. Een bezorger komt geen tweede keer langs.

Let op: sinds juli 2022 laten de bezorgers GEEN briefjes meer achter dus kijk altijd regelmatig naar je track & trace voor updates.

Kan ik een een specifieke datum van aflevering kiezen?

We doen ons uiterste  bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. PostNL is uiteindelijk verantwoordelijk voor de bezorging. In 95% van de gevallen is dat de dag na bestelling.

Een specifieke datum van aflevering opgeven, is via onze website niet mogelijk. Maar in de meeste gevallen is dit wel nog aan te passen via de track & trace van PostNL. Zodra u die ontvangt, is het veelal mogelijk een andere dag en zelfs nog afleveradres te kiezen.

Ik kom er niet uit. Graag kom ik in contact.

Meer dan 95% van alle vragen worden op deze pagina beantwoord waardoor je snel een antwoord hebt. We zijn een bedrijf van slechts twee personen en zijn voor het maken van onze producties het grootste deel van het jaar onderweg. Telefonisch zijn we dan ook niet bereikbaar. We vragen hiervoor je begrip.

Om je zo goed en vooral snel zo mogelijk te kunnen helpen, doe je er goed aan eerst je antwoord op deze pagina te zoeken. Lukt dit echt niet? Stuur ons dan een melding in ons interactief contactformulier. Dan komen we er echt zo snel mogelijk bij je op terug.

 

Pensioen cadeau

We zijn een bedrijf van slechts twee personen en zijn voor het maken van onze producties het grootste deel van het jaar onderweg. Telefonisch zijn we dan ook niet bereikbaar. We vragen hiervoor je begrip. We reageren desondanks altijd zo snel mogelijk op al je vragen.

Zo goed als al je vragen worden op deze pagina beantwoord. Kom je er alsnog niet uit? Stuur ons dan een bericht.

Contactformulier

Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet uit? Gebruik ons interactieve contactformulier. Zodra we kunnen, kijken we naar je vraag en komen er zo spoedig mogelijk per e-mail op terug.

Pensioen cadeaus
Winkelwagen
Inloggen

Nog geen account?